Endast döda fiskar flyter med strömmen

Hejsan!
Idag har det varit en slapp dag till en början!
Jag sov till 10, åkte in till Gamla Stan och åt lunch med mamma och pappa på Melanders fisk vilket var mycket gott! Därefter träffade jag Julia för att åka och simma.
Det är så härligt! Som tur var det nästan inget folk och då är det lätt att simma var man vill och hur man vill! Julia hade med sig simglasögon som jag fick låna så vi såg ut som två fräcka simproffs!


Ouff! Inte så skarp som den såg ut i mobilen! =P
Men i alla fall, tack Johanna och Julia för de mosade jordgubbarna! Sjukt gott efter träningen på väg hem!
Perfekt med lite antioxidanter och C-vitaminer efter ett hårt pass! Sanks!

I went through the forrest....


Det här var för två veckor sedan men visst ser det gott ut? Snygg bunke som satan och somrig som bara den!

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback