Denna man är helt sjuk!

Hemlös, uppträdandes på gator och besökare av 29 olika länder tar han över Talangs scen med stormsteg! Att han, med sin magiska begåvning vann hela tävligen förvånar mig inte det minsta! Det var idag jag första gången såg klippen på YouTube och han är mer värd en Talang 2009 titel i bakfickan! Nu vill han etablera sig i Sverige men att han kommer åka runt på världsturné är en sak som är säker. Han kommer gå långt denna kille! Jo Labero kan slänga sig i väggen! Jag antar att ingen överhuvudtaget kan mäta sig med Charlie Caper!

Se och njut av stunden men klippen ligger i bakvänd ordning! (Första tävligen längst ner)


Kommentarer
Postat av: lia

Ja man sitter ju bara och stirrar och har ingen aning om hur han gör! Om du har bloglovin kan vi väl följa varandras bloggar? :D

2009-06-13 @ 17:55:22
URL: http://lalia.blogg.se/
Postat av: Jossan

Ska inte röra dom, men jag måste nog skaffa ett jobb! Börjar bli fattiga :( nåt förslag var jag kan jobba?

Saknar dej, men vi får träffas i veckan, love u <3

2009-06-13 @ 22:16:57
URL: http://josefaines.blogg.se/
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback