Blocket.se

Godagens!
Jag har varken åkt in till stan eller jobbat för pengar! Jag har alltså gjort ingenting nödvändigt utan bara slappat hemma och spenderat lite tid med min bror och hans kompis. Gulliga är de!
Just nu lägger jag in en annons på blocket, ett bord och två stolar. Väntar bara på att mamma ska godkänna annonsen då det är henne jag hjälper.
Brukar ni söja saker på blocket?
Det är en riktigt bra handelsplats på nätet! Man hittar ofta det man söker efter och det går snabbt och smidigt att handla. Man kan hitta annonsen ena minuten och några timmar senare kan man köra in på uppfarten med fyndet i bagageluckan, lycklig över ännu ett klipp man gjort! Coolt, eller hur?

Kommentarer
Postat av: mathilda

blocket är jättebra, man får nästan alltid sålt det man vill bli av med:)

2009-06-13 @ 14:31:28
URL: http://mathildasspot.blogg.se/
Postat av: emma

Vill du vara med i veckans blogg? Anmäl dej här: http://askerkling.blogg.se/2009/june/veckans-blogg.html#comment Som pris blir du länkad i en månad. Vill du inte vara med kanske du kan rösta?

2009-06-13 @ 14:39:29
URL: http://askerkling.blogg.se/
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback