Avloppsrensning

Godagens på er alla!
Min syster och jag tog bussen ut till mormor och där var det ett jäkla halabalo! Hela avloppet hade slammat igen och svämmat över i badrummet. Avloppsspolarna kom och avloppet var renat på 10 minuter. Det återstod bara resterna av det som orsakade det hela men som tur fanns jag där så slapp mormor allt. Vågar knappt erkänna det men det var faktiskt skoj att städa upp efteråt! En utmaning jag antog och genomförde galant så nu har min mormor renast badrum i stan! Jag gled runt i gummistövlar med en Ajaxflaska i ena handen och en kvast i andra. Yeay!


Rensar avlopp eller?


Kommentarer
Postat av: bloggstartaren

haha duktig du e

å söt bild på katten

å söt bild på dej



kram



tjejen bakom



www.kollpadinekonomi.blogg.se



ps hur gammal är du?



kika gärna in i min blogg igen

2009-06-12 @ 19:41:26
URL: http://kollpadinekonomi.blogg.se/
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback