Alexander Rybak i K:fem

Hejsan!
Sista lektionen var basketmatch mellan lärare och några åk. 9 elever. Lärarna vann och det var roligt att se dem i sportsammanhang. Inte det man ser dem ofta i kan jag säga! I England och USA är ju alla sorter i skollag och jag fick lite den kännslan nu när större delen av skolan tittade på och jublade/buade. Vilken stämmning alltså!


Engelskläraren.

Haha, ja! Så seriöst var det!
Efter matchen åkte jag in till Vällingby Centrum, lämnade tillbaka skorna, köpte leggings och en glasfil och sedan var det dags för det "stora". Underbara Alexander Rybak uppträdde i K:fem. Han sjöng bara två låtar men det var alldeles lagom!
Om man hade tålamod kunnde man stå i en låååååång kö för skivsignering. Ca 2 timmar lång skulle jag tro. Visst är han gullig och sjukt söt men att köpa en försignerad skiva på Åhléns är lättare! Det var jätteroligt att ha sett honom uppträda live! Han är underbart gullig!



Kommentarer
Postat av: emma

Baskter är askul att spela :)

2009-06-03 @ 18:44:41
URL: http://kisseen.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Tack så mycket! :D

Det är olika men mellan 700-1200 :)

Ja, det kan vi göra. Säg till när du har lagt till mig så lägger jag till dig :)

2009-06-03 @ 19:06:01
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback