Aldrig att jag lämnar min plats vid datorn!

Nej, min plats är vid min blogg. It is true, it is mine, my blog! Klart att jag inte slutar blogga eftersom det är det jag älskar! Jag vet inte vad som flög i mig men nu när vädret kom tillbaka kanske det var en släng av sommaren som tog med sig suget att sitta och formulera mig framför datorn. Det försvann för några dagar men. Men varför skulle jag sluta egentligen? Helt ärligt är det bland det bästa jag vet och jag vill självklart fortsätta!
Själv tror jag att alla bloggare någon gång känner och tänker efter varför just de bloggar och om de faktiskt ska dela sitt liv och sina tankar med andra människor och om de ska lägga tid för att bygga upp en personlig blogg på internet. Tillgänglig för alla.
Så nu kommer jag att fortsätta, över sommaren och frammåt.


Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback