090603

Hejsan!
Sista onsdagen denna vårtermin. 
Igår redovisades sista projektet och återstående lektioner kommer troligtvis bara att flummas igenom. Skönt kan jag tycka men samtidigt rätt onödigt att slösa tid i skolbyggnaden istället för att sitta och fika någon stans eller shoppa viktiga sommarprylar.

Efter skolan idag ska mamma, min lillasyster och jag åka till Vällingby Centrum där Alexander Ryback ska uppträda. Roligt va?
Jag ska också köpa några saker och ikväll ska jag börja sy en söt klänning ni kommer få se om några dagar! Om det blir bra vill säga!
Nej, nu ska jag äta frukost!

Ha det bra!
Kram

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback