Michael Jackson all night long

Medan jag fixar och packar här hela kvällen streamar Michael Jackson-musik ut ur högtalarna. Att han kan göra så mycket bra musik är helt ofattbart! Ja, och till saken hör det att det inte bara var musik han gjorde bra. Det var ju så mycket mer.
Det är först igår när jag såg minnesstunden jag insåg att han var borta, för alltid. Tycker så synd om hans familj, barn, vänner och även fans som får leva med det tunga, tragiska att de aldrig får se honom uppträda igen. En sista gång.

Jag hörde att han höll på med nya låtar när han plötsligt gick bort. Att det ska finnas ca 200 nya låtar. Men det kan mycket väl vara någon som spridit ett skoj rykte. Man kan inte lite på det förän de har kommit på skiva.  Hoppas att han hann göra klart dem!

Vilka är era favoritlåtar?
Min lista kan göras lång men jag är svag för de vackra låtar som t.ex. Heal the world, We are the world, Man in the mirror samt Will you be there. Så bra!
Nej, det går faktiskt inte att göra ens en topp-10 lista. Det finns fler än så som skulle kunna passa på den. Alldeles för många.
Att jag kunnat missa hans musik så pass mycket. Inte för att han var helt okänd för mig men något stort fan har jag aldrig varit men musiken jag kommer lyssna på de närmaste veckorna är The King Of Pop's wonder!

 

God natt på er!

Kommentarer
Postat av: bigmarmor

ja många bra låtar gjorde han. En

höjdare är väl att din mamma sett honom

L I V E ! Kolla vad hon har eller hade för

favoritlåt. Jag gillar HANS favoritlåt också.

SMILE. Den kan jag sjunga för dig när vi ses.

Kram. Lavv ya.

2009-07-08 @ 23:06:28
Postat av: Bubba

Ja, han har ju gjort så många bra låtar, t ex

Dirty Diana.

De låtar han har skrivit färdigt men inte sjungit in själv kan nog aldrig bli så bra. Han hade ju så speciell röst och speciellt sätt att sjunga. Ingen annan kan framföra dem lika bra.

2009-07-08 @ 23:26:56
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback