Match i stormen

God morgon!
Jag är avundsjuk på er läsare som kan ligga kvar i sängen hur länge ni vill och sedan sätta er med en kopp varm te och bara njuta. Själv måste jag
ut i stormen, ut på fotbollsplanen och ändå hålla humöret uppe. Framför allt värmen...
Nej, jag ska inte klaga. Det blir kul ändå! Men när man vaknar och hör regndropparna känner man hur otroligt tung kroppen blir när man ska gå ur sängen.
Efter min match ska jag bara hem, duscha varmt, ta en varm kopp te i myskläder och lyssna på MJ och skåda ruggiga regnet, inifrån. Åh, jag längtar!


Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback