Komfirmation och sedan mottagning

Ja, dagens höjdpunkt var då min pappas kusins konfirmation. I kyrkan var ceremonin i drygt två timmar men det var faktiskt okej ändå! Visst kliade det i benen men det gick bra!
Alltid när vi träffar fars-släkten blir det till en början väldigt tystlåtet och bara artigt snack, man checkar lite lätt om allt står bra till med alla. Efter ett tag slappnar alla av och stämningen blir livlig och mycket trevlig!

Efter mottagningsmiddagen gick vi till några närstående kompisar ett fåtal hus bort.  Vi tog en promenad ner till s.k. Grodsjön och kollade läget. Det finns skumma människor alltså! Skönt att det finns vuxna människor som är måna om barnen och gärna tar en extrapromenad för att allt ska vara lugnt i området!


Konfirmationståget.


Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback