Gothia cup

Hejsan!
Nu är det hög tid att börja packa eftersom jag åker mot Gothia på söndag med fotbollslaget. För er som inte har någon aning så ligger det i Göteborg. Det är världens största ungdomscup.
Jag måste köpa en gummimadrass att sova på. Hm....ja. Vi ska bo i en skola med andra lag i samma förening. Hoppas det finns många toaletter så att alla sprider ut sig och alla inte hamnar vid samma. Inte så trevligt antar jag. Nåja, det löser sig! Det ska bli roligt i alla fall!

Från öppningscermonin.... Uuuu.... mycket folk kan man säga!


Kommentarer
Postat av: liapiahejhej

HÖÖG?? Jag har fan inte ens läst packlistan :P haha men vad ska du ha för väskor?

2009-07-08 @ 19:21:28
URL: http://lalia.blogg.se/
Postat av: Julia

GUUD! Hur vågar du spela framför så många personer?!?!!? Jag skulle bara fega ur! Tänk om man trillar och alla ser det. Nej usch, kan inte tänka på det. Men du kommer ju göra 1000 mål som alltid:) (har faktiskt inte sett dig spela... än.)

Ha det bra <3

2009-07-08 @ 21:05:02
URL: http://jullansblogg.webblogg.se/
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback