En tankeställare

Nu har jag varit på min första träning efter några veckors uppehåll. Det känns skönt att vara tillbaka och nästa vecka är det bara Gothia cup som gäller. Det ska bli riktigt kul!
Nu har jag tänkt ge er en tanke som ni kan gå och irritera er över. Det var nämligen så att jag här om kvällen kom på att jag aldrig sett mig själv "live" eller hur man ska kalla det. Jag har bara sett mitt ansikte i en spegel och aldrig så som jag ser alla andra. Det gick jag och irriterade mig över några minuter. Bäst att släppa den tanken för det kommer man ju aldrig kunna ändra på. Men det var i alla fall bara någonting som slog mig, något relativt annorlunda men sant. Är det inte lite märkligt att vi som känner vår kropp så väl aldrig sett vårt ansikte utifrån, endast i speglar....

Nu ska jag jobba i några timmar.  Kram

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback