Bad day

Aldrig har jag sovit så länge som jag gjorde idag. Inte på mycket, mycket länge i alla fall!
Jag somnade inte speciellt sent igår. Runt två någon gång men det är inte senare än andra kvällar då jag vaknat mycket tidigare. Nåja, det kanske också berodde på att det skulle bli en dålig dag idag. Det är inte min bästa dag idag men jag måste acceptera att de kommer de också. Men som tur är kommer en ny dag imorgon och jag hoppas att den blir bättre!

Åh, tänkte lägga in en låt.... men som självklart är hittar jag inte den version jag letar efter på youtube! My bad day is proved!

Bad day av Daniel Powter

Kommentarer
Postat av: Anna

Tråkigt för dig att du har en så dålig dag.

Måste vara jobbigt.

2009-07-05 @ 21:05:52
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback