Yoga

God morgon.
Nu har jag gjort ca två minuter yoga. Riktigt hårdpass. Nej, men bara lite vake up yoga. Det var jätteskönt! Jag har bestämt mig för att göa det på morgonen varje dag. Och det gör jag imorgon också sedan kommer jag inte göra det mer... Jo, jag ska verkligen försöka. Jag körde mycket i sommras och jag märkte enorm skillnad i vighet. Från att först inte kunna nudda fingertopparna i marken när jag böjde mig frammåt, med raka ben, till att kunna lägga hela handflatan i marken. Stor klillnad om ni frågar mig.
Nu måste jag klä på mig men jag har ingen idé om Vad jag ska ta på mig. Jag får klura ut det efter frukosten.
Och måste bara meddela att jag har på mig mina underbara träningskläder nu. Men tyvär kan jag ju inte ha dem i skolan. Det skulle inte se så snyggt ut. Även om de är otroligt snygga så passar det inte att ha dem i skolan. ;)
Jag tycker att det ser väldigt harmoniskt ut att stå så där på stranden.

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback