Min nya hår inpackning


Nu har jag duchat och gjort en hårinpackning med min nya inpackning som jag skrev om för ett tag sedan, Lee Stafford. Jag köpte den idag och den luktar jättegott! Go fresh blablabla...
Det blir bara till att vänta och se om håret blir så snyggt och långt. Jag tvivlar på att det skulle växer fortare. Men det vore ju skönt! Och om det på samma gång inte blev så slitet är det ju toppen.
Burken ser ganska flummig ut egentligen men.... snygg!
Och som jag skrev om i morse - frukosten - så är det ju bra om man äter nyttigt också, eftersom det påverkar håret.




Och på eftermiddagen tränade jag fotboll. Mycket roligt. I en svettluktande inomhushall. Bra så här på vintern att det finns inomhushallar, även om det bara var andra gången i hallen på hela denna vinter än så länge. Nu ska jag göra klart min matteläxa eftersom jag inte hann det igår. Jag förstod inte men idag frågade jag en underbar mattelärare, som hjälper till med allt åt alla, om hjälp och nu klarar jag av att räkna (lite)algebra... Efter det ska jag översätta en text på spanska med (mycket) hjälp av min pappa som erbjöd sig att hjälpa mig. Snällt!

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback