Ingen hårinpackning idag

Nu är jag hos mormor.
Jag har precis ätit lite mallanmål.... bättre sent än aldrig!! Jag var nämnligen i Solna Centrum med Josefine. Det ända jag köpte var en, väldigt god(!), Chai Latte. Jag sökte egentligen en hårinpackning från Lee Stafford som ska ge näring till håret samt göra att det växer fortare. Ja, jag vill ha långt hår men orkar inte vänta på att det ska växaut i naturlig takt... Om det nu fungerar med den hårinpackningen. Den heterLee Stafford RUTP Hair Growth Treatment Mask Lee Stafford RUTP Hair Growth Treatment Mask och fanns att köpa på eleven.se. Men själv ska jag köpa den på Åhléns! Och om den som sagt nu fungerar är väl 95kr relativt billigt!

Snart ska vi äta middag och jag som inte skulle äta något onyttigt den här veckan måste ju smaka tårtan som mamma bakat till ikväll... Men det är ju morfars födelsedag så, jag tänker äta med gott samvete! ;)




 

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback