Utställningar och åter utställningar

Idag har jag varit så himla trött! Gick och la mig ganska sent igår efter att ha bakat en nattkladdkaka med Anna och Josefine som sov här. Men idag har jag i alla fall varit på en fotoutställning på Kulturhuset. Den var ganska djup och svår att förstå men endel fina bilder! Efter det fikade vi på Muffin Bakery på Drottninggatan. Jättemysigt! 
Vi hann inte med fotoutställningen Mamma Massai på etnografiska museét idag så jag hoppas hinna med den nästa helg! Den är, förhoppningsvis, inte lika djup. 

Imorgon ska jag upp klockan 06.00 och åka skidor. Men först en bussresa. Jag ska åka med Anna och Josefine. Ja, vi umgås mycket!
Men nu måste jag sortera om i alla lådor i hela mitt rum! Stökigt överallt men inte i min säng som jag bytte lakarn i imorse och bäddade fint så det ska bli riktigt häligt att få krypa ner i en ren, mysig, fresh och nybäddad stor säng!!!
Sov gott!

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback