Fotboll

Ja, nu känns det faktiskt lite bättre än för några timmar sedan! Men.... jag har match imorgon och jag vill inte. Men så tänkte jag såhär..... jag går in och gör mitt bästa, då kan jag inte göra mer. Går det dåligt så går det. Inget jag kan hjälpa! Jag vet inte om jag ska spela fotboll längre. Jag är aldrig sugen på att gå på en träning. Och matcher.... hm. Nej, jag får vänta och se. Kanske det blir roligare när det blir varmare och ljusare och när jag lär känna fler. Det är roligt på träningarna ibland och bra träning också. Men det är jättejobbigt att behöva pressa sig dit varje gång! Och att behöva vara oroad dagen innan därför att jag har träning eller match är inte heller bra! Så det kanske helt enkelt inte är det jag vill göra längre. Men om jag ska sluta har jag inget annat. Då måste jag antingen börja på någon ny sport, som är jobbigt, eller så får jag köra egen träning vilket jag inte tror kommer lyckas! Jaja, jag kör på ett tag till så får jag bestämma senare. Men en sak som är jobbig är att jag måste köpa kläder. De kommenterar ibland att vi inte har lagkläderna men om jag nu funderar på att sluta så är det ju rätt onödigt att köpa.... Jag får inte ihop det. :S Men det är ju faktiskt det jag brunnit för hela mitt liv. Och det är ett stort beslut att fatta. Det som är krångligt är att alla andra tror att jag fortfarande brinner för det. Och jag vill inte sluta helt heller, men ofta vill jag sluta samtidigt som jag är stolt över att spela fotboll. Men som sagt väntar jag med att fatta något beslut. För stunden är väl beslutet att fortsätta ett tag till. Jag menar..... det är ju trots allt kul också!

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback