Tofflor


Ja, det här är mina tofflor som jag bär dagligen.  Jag älskar verlkigen dem allihop! De rosa, som jag fått av mamma, är otroligt mysiga! Men de har jag bara på kvällen. Haha. Nej, jag har inte bestämda tider men då är ju fötterna rena så då blir de inte smutsiga lika snabbt!
De grå med lite ull på är från B&W. Jättemysiga! Det är så skönt att få sticka ner fötterna i mjuka tofflor. Till sist har jag de grå med blommor på. De är inte lika sköna men om man ska känna sig ordentlig och ha tofflor på sig är de underbara. Det är också perfekt om det är kallt på golvet.
Ja, vissa samlar på sockerpåsar och andra på kapsyler men jag har hittat vad jag samlar på, sakta men säkert, samlar jag på tofflor.













Även mitt skrovbord samlar på sig saker.... Kanske är det jag som aldrig städar. Måste ta mig i kragen och rensa undan här. Jag måste skaffa fram lite fler förvarings ytor snarast!!!
Ja, ja. Jag älskar mitt rum och det är här jag spenderar mest tid när jag är hemma.
Men nu MÅSTE jag läsa igenom matten en gång till eftersom jag hade nästan alla fel på matteläxan..... det var något som gick snett helt klart!
Och en sak till bara... jag var hos en tandreglerare idag och jag ska möblera om lite! Redan veckan efter sportlovet slår jag till på en metallräls som kommer fästas på alla vita möbler jag har i en oval halvcirkel. Och om ca 1 - 1,5 år är det skitsnyggt och färdigmöblerat. :D
Förstod ni? Hmm..... kanske lite krångligt skrivet. Jag ska få tandställning kort sagt.

Men nu återgår jag till mitt skolarbete!
Kram


Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback