Sveriges smartaste kvinna

Isabella Löwengrip, Blondinbella, måste vara en av Sveriges mest framgångrika kvinnor i Sverige just nu.
Jag tycker att hon är häftig som vågar driva Sveriges största blogg samt dansa i Let´s Dance ,vara aktiv i MUF och mycket mer! Hon måste vara en av de smartaste affärskvinnorna just nu.
Hon har gjort sin blogg, från att ha skapat den med inte många besökare alls till en halv million läsare i veckan.
Att våga skriva sånt som provocerar folk är väldigt starkt! Folk skriver så elaka kommentarer, men hon tacklar dem. Det är starkt! Att också ha ett privatliv som fungerar (?) är skickligt.
Hon är aktiv inom politik och det beundrar jag! Hon har påverkat många människor i Sverige. Till exempel FFRI, Fina Flickor Röker Inte. Det har nog påverkat så att många unga tjejer aldrig börjat röka, eller tjejer slutat. Det såldes knappar där det stod FFRI.
2009 kommer nog bli ett stressigt år för Isabella (och många andra såklart!) och framgången kan man verkligen unna henne!

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback