storstädning på en och en halv timme

Nu ska jag försöka städa igenom hela mitt rum! Och jag ska försöka göra det på en och en halv timme!!

Jag har köpt ett mobilsmycket som föreställer en elefant, från Indiska. Supergulligt.
Jag vill jättegärna åka till Indien! Varmt, skönt, billigt och häftigt. 70% blir magsjuka men om man inte blir det, aktar sig för vad man äter, tvättar händerna så ofta det går och inte dricker kranvatten kan man kanske klara sig någorlunda och då är det nog underbart! Jag skulle också gärna båtluffa i Grekland, åka till Afrika, Vietnamn och Zanzibar. Men man kan ju inte gör allt så man får prioritera efter vad som kan vara möjligt... Jag antar att det är att båtluffa i Grekland och det skulle vara riktigt härligt! Sol, bad, hav, vita hus, historia, naturupplevelser,  god mat, umgås och semestra. Eller varför inte hyra en segelbåt?!  Ja, det hamnar längst upp på min reseönskelista!




















Bild: Vindcharter

Men nu ska jag städa! Ses senare!


Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback