Prag

Jag var i Prag över jul. En jättemysig stad!
Det var kanske speciellt mysigt över jul med julmarknader lite här och var där de sålde många olika saker. De sålde till exempel en sorts mandelbrödrullar, jättegoda(!), och glögg sålde de, kastanjer och mycket mer! Jättemysigt!
Det finns jätte många kyrkor och också, världen störta gammla slott.
För oss från Sverige är mat och shopping samt muséinträde billigare än här. Och det är ju bra! Och god mat var det.
Vi, min familj och jag, bodde ganska centralt och det är att rekommendera! Att bara kunna ta en sväng på stan när det passar är ju jätteskönt!
Jaja, rekommenderar verkligen Prag, men nu måste jag sminka mig!


Här, en känd klocka i Prag. (Kommer inte ihåg vad den heter :S)

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback