Jag läser Bibeln

Ja, jag läser faktiskt Bibeln. Och det som är så bra är att den här Bibeln kan handla om vad som helst. Det är bara att byta ut innehållet. Nej, men det är faktiskt en underbar pärm som det står Bible på som min mamma köpt på Pocket shop på Centralstationen. Man stoppar pocketboken man läser i den så ser det ut som om man läser Bibeln. Ganska kaxigt! En rosa dessutom. Den är ju så grym! Väldigt rolig idé!!

Idag skulle min morfar fyllt 72 år. Och då ska vi eventuellt gå ut och äta.
När han fyller år får man äta sockerbitar. Det var någon gång när han fyllde år som min lillasyster tog en bit och mamma sa att hon inte fick. Men morfar kom fram till att på hans födelsadag då fick man äta sockerbitar!

Nu ska jag gå till skolan. Får se om någon skriker onödiga kommentarer på NO idag...

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback