H&M

Jag har inte haft tillgång till en dator på många, många timmar.... Men nu är jag i alla fall hemma. Sov ju hos min kompis igår och idag har jag varit och shoppat med min mamma och lillasyster. Det var väldigt mycket folk trots att det är den 24:e. Många kanske fick sin lön idag eller spenderar de sista slantar de har innan nästa lön. Vem vet?
Jag köpte, eller rättare sagt fick av mamma, en söt blus och en munkjacka som jag, min syster och mamma köpte likadana. Väldigt fina! De påminner om Odd Molly men är från underbara H&M. Jag har nästan bara kläder därifrån. Jag köpte jeans på H&M som gick sönder väldigt fort på knät, men allt annat jag köpt där är bra! Och dessutom har jag fått många ideér från katalogen på hur man kan kombinera tröjor och linnen. Hur bra som hels och jag tittar ganska ofta i katalogen från i höstas, fortfarande.
Nu ska mina föräldrar bort på middag och jag ska vinka av dem så jag lägger upp lite bilder från igår och idag senare!


Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback