Hektisk helg

Ja, min helg kommer bli ganska hektisk...
Imorgon åker jag till reser jag bort vilket ska bli otroligt spännande! Vi kommer att vara borta bara över fredag och på lördag åker vi hem. När vi landat ska jag spela fotbollscup. Och det är innte vilken tid som helst..... 00.00 - 07.00. Söndagen räknar jag med att kunna ägna åt en lång, lång välbehövlig sömn och läxor! Läxorna är väl inte så välbehövliga kanske men de måste göras. Jag ska räkna ut hur mycket vatten jag använder under en hel dag... Det kommer inte bli så lätt!
Att helgen blir hektisk sere jag fram emot! Det känns så skönt när man känner att man fått ut mycket av ledigheten och inte bara varit hemma och slöat.

Idag på fysträningen fick jag kramp i baksidalår. Men det gick snabbt över som tur var! Och det är så roligt att känna att jag utvecklas hela tiden. Jag har tagit ett steg längre i min fotboll och utvecklingen går snabbare frammåt än förut. Skojj!
Men nu ska jag hoppa i säng. Det är ganska sent nu och jag som lovat mig själv yoga varje morgon...
Men god natt i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hej!



Nu är bloppisbloggen uppdaterad medmånag fynd! Och då menar vi FYND! :-D



kika in hos Rebecca

http://rebeccalovesyou.blogg.se/category/min-bloppis.html



Kika in hos Annika

http://rebeccalovesyou.blogg.se/category/annikas-bloppis.html





Kram!

2009-01-29 @ 04:04:00
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback