Frukost på skrivbordet

God morgon!
Nu sitter jag och äter frukost. Mamma kom med frukost vid skrivbordet. ;) Väldigt fin frukost!!
Jag har match idag. En träningsmatch som tur är! Jag har tidigare bara spelat en match med laget och det gick ganska bra! :)
Matchen ska spelas på en uppvärmd plan. Alltså ingen snöfotboll idag! Hu,tur! Att spela på snö är Inte lätt!
Efter matchen har jag lite läxor som väntar och jag bara längtar efter att få göra dem..... (?)

Jag har äntligen kommit på hur jag ska göra för att få den design jag vill ha,men jag har inte bestämt vilka färgen det ska vara men det fixar jag snart.

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback