Fredag, me like!

.
Jaa! Äntligen fredag! Jag har gått i skolan i tre dagar nu och ja, är redan trött på det! ;)

Jag är helt ömm i fötterna efter att ha gått runt i Gamla Stan.
Det var jättefint väder och lagom kallt, så ja, det var jättemysigt!
Det lilla jag skulle redovisa gick bra. Haha, men inte mer än bra! ;)
Vi åt på ett jättemysigt ställe, Kladdkakan, jag och Anna. En het kopp te efter en runtur i kylan var inte fel! :P
Nej, men Anna och jag kom en halvtimme tidigare än vi började så vi hann med en promenad innan de andra i vår grupp men också innan det blev mycket människor på stan och det var verkligen mysigt.

Tittar på Let´s Dance och visst är de duktiga!
Men nu ska jag måla mina naaglar. :)








Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback