En bra start på dagen är frukost!

Hejsan! Nu sitter jag och äter frukost. Jättegod!
Det är fullkornsbröd, keso, avocado, paprika och salladskrydda.... tror jag. Och te är aldrig fel! Jag kan dricka te när som helst! Det spelar ingen roll vilken tid på dygnet det är! Det är alltid gott! Men bara det inte är någon äcklig smak.... men vem vill ha det?
Jag kan verkligen inte starta min ag utan frukost! Det är det viktigaste målet på dagen. Om jag inte äter frukost kan jag inte koncentrera mig och mår illa. Det kommer man ju inte så långt på. Och med en riktig frukost orkar man ända till lunch hålla sig pigg och glad. Och om man inte har så stor matlust på morgonen tycker jag att det fungerar att äta yoghurt. Man kan också gå upp en stund innan man ska äta för att vakna och sedan kanske bli hungrig. Men för det första ska det ju vara en god frukost. Man vill ju knappast äta något om det inte är gott.




Och här är munkjackan jag fick i lördags. Jag älskar mönstret! Från H&Ms sportavdelning. De har mycket fina sportkläder!
Den ska jag ha idag men nu måste jag tvätta min lugg. Jag tvättade håret senast igår men min lugg har redan blivit fet. Det  jättejobbigt att jag inte ska kunna gå en dag utan att mitt hår blir fett.












Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback