Elevrådsrepresentent = "klasspolis"

Var ute på en kvällspromenad men hunden och min mamma. Väldigt skönt att komma ut!

Imorgon ska jag vara i skolan 9.00 och jag som inte börjar förän 9.40..... Men vad gör man inte om man är elevrådsrepresentant.
Och min mentor tycker att jag ska vara någon sorts skolpolis i min klass. Det räcker ju med vad jag redan är!!! Aldrig i livet att jag skulle ställa mig upp och skälla ut min klass för att de pratar för mycket eller beter sig illa. Det är ju inte vad elevrådsrepresentanterna ska ha hand om.Och rektorn tycker inte det heller så jag har i alla fall inte den uppgiften! Ha!

Men men, nu ska jag ta en snabb dusch och sedan krypa till sängs eftersom jag ska vara i skolan så himla tidigt.
God bless my bed! I love it!
                                                             









Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback