Eftermiddag

Nu har jag och min syster ätit mer än en halv limpa. Hur god som helst! Den går inte att beskriva med ord!! ;)
Jaja, snart har jag träning och ja, jag ser inte riktigt fram emot det. Men jag måste göra mitt bästa. Jag har nämnligen missat två träningar bara den här veckan... inte bra alls!
Efter det blir det tidig kväll! Börjar 08.00 imorgon och efter skolan ska jag tillbaka till skolan för "klassmiddag". En fredag går bort men vad gör det? En kväll åt klassen är väl vad som krävs av en. Det är det minsta man kan bjuda på men när jag presenterade det fick jag mycket negativa reaktioner samt kommentarer. Och sen kommer jag vara så trött! 

Kommentarer
Postat av: joss

hej hej, ville bara säja att vi blir inte sura, du gör som du vill! :)

älskar dej <3

2009-01-22 @ 20:54:34
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback