Chokolad

Efter skolan gick jag och min kompis till Ica och jag köpte en Mörk choklad, som var jättegod!! Den innehåller bitar av kakaobönor, så att den blir krispig. Extremt god! Ibland känner jag ett sug efter jättemörk choklad och denna var perfekt!
Jag tycker att det känns så lyxigt att äta mörk choklad. Ljus... det är mer som man kan äta jättemycket av medan mörk choklad är så pass stark att man äter lite och sakta. :)







Min underbara lillasyster har gjort pannkakor som jag får smaka.
Det är riktig lyx idag!









Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback