Pin, pin, pinsamt!

Ja, då var sista middagen avklarad. Eller så ska jag inte säga! Avklarad, nej! Det låter fel! Det var absolut jättetrevligt och mysigt! Då var den slut. Det låter betydligt bättre. Vi blev som sagt hämtade med häst och vagn och det var jättemysigt! Stackars hästar bara som måste springa upp och ner för bergsvägarna och hämta tunga turister. Det kan inte vara så kul men fina var de!
Väl inne i restaurangen sitter det en ung kille. Och på andra sidan om mig finns en spegel, väldigt passande eftersom det är framför spegeln jag spenderar en stor del av mitt liv men i alla fall, jag skulle bara kika på honom i spegeln för att se hur han såg ut. Jag tänkte att det skulle vara smidigt. Han skulle ju inte ens märka att jag tittade..... men när jag väl tittade, i spegeln, tittade han tillbaka. VÄLDIGT pinsamt! Jag som skulle vara diskret! Själv skulla jag skrattat för mig själv om det var mig någon tittade på genom spegeln. Visst, han tittade också men det kanske var för att jag tittade?! Ja, ja. Gjort är gjort och jag överlever det!!
Jag fick sallad och det är jag glad för! =D
Nej, nu måste jag börja packa i ordning här. Imorgon bitti åker vi ju. En bilresa till Sverige på ca 24 timmar väntar. Kanske att man får stanna och kissa någon gång? =P


Hästarna hade gulligt knubbiga lårmuskler, men det syns inte på bilden.


Latte... You name it! =)


God natt!
Kram
~Salta~

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback