Underbara människor

Nu är jag hemma efter min träning och det känndes så himla bra! Jag har blivit jättebra kompis med speciellt två tjejer. De är underbara! =)
Idag hade vi ju konditionstest på idrotten som gick bra. Jag hade dock försämrat mitt resultat men jag är nöjd! Jag gjorde mitt bästa.
I alla fall så hade vi idrottsskador också. Det var väldigt lärorikt! Nu när jag vet hur man ska göra när man vrickar foten är det bara att vricka på! Nej! Jag har inte räknat med några skador inte! Jag ska skippa det, vara frisk och kry. Men nu ska jag få i mig mat så att musklerna kan byggas upp och inte ner...
Kram

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback