Stjärnorna lyser än

Nu har även jag sett I taket lyser stjärnorna. Den var sjukt bra! Jag grät men gentligen inte för att filmen var sorlig utan för att den rörde fram många kännslor! Jag kan inte jämföra med boken. Det är som två helt olika berättelser men med på samma grund.  Jag gillade den jättemycket och den var rolig också!! Men jag rekommenderar också boken! Det är en av de bästa böcker jag läst!

Ja, nu har jag i alla fall gjort mina läxor. Mycket skönt! Och jag måste kolla om jag har lite slantar på kontot till en relativt dyr men söt kofta som jag provade på Gina tricot idag. Den är supersnygg nu men blir ännusnyggare med en gyllenbrun, fräsh solbränna och en vit T-Shirt till. Ja, jag älskar att vara brun! Det är så snyggt. Men.... det kan faktiskt vara snyggt att vara blek! Men åter till min blivande kofta.... jag brukar inte ta outfit bilder men jag måste nog gör det när jag köpt den! =) We´ll see!
Men kram på er så länge!

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback