Slå sönder datorn

Nu har jag lust att slå sönder min j*vla dator! Den skulle sortera om mina mail, vilket den gör ibland, så tar den bort alla mail jag någonsin fått. Jag blir så irriterad! Inkorgen är tom, utkast är tomt. Allt! Den kraschar hela tiden också! Ska man inte kunna ha en dator i mer än ett år? Okej, den var begagnad men den var ju i bra skick! Jag har inte råd med en ny. Och vad ska man säga om man ska lämna in den? Jo..... den kraschar lite när som helst och raderar alla mail när den vill vara jobbig och jävlig......
Maskiner är manicker som är till för att jävlas och gå sönder. Det gäller de flesta manicker och prylar faktiskt! I alla fall ibland!

Kram
~Salta~

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback