Reser bort

Nu, snart, snart ska vi sätta oss i bilen och börja åka ner mot Europa, Italia. Det ska bli såå himla skönt med lov! Idag, efter matteprovet kände jag hur all stress och allt bara släppte. Jag kände mig så glad och det tror jag de felsta gjorde! Matteprovet är det mest seriösa proven vi har. Man kommer in i aulan där stolarna står en och en. Man får inte ha pennskrin. Bara penna och sudd i handen. Ja, men nu är det över och det är jätteskönt! Bara jag inte behövre göra omprov...
Jag ska försaöka blogga ifrån italen och jag hoppas att det blir fint väder! Men framför allt att jag inte skadar mig! =P
Ha det så bra tills vidare!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Anna

kommer sakna dej!! <3

2009-02-19 @ 21:38:19
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback