Let´s Dance går för hårt ut

Att två deltagare har tvingats hoppa av Let´s Dance efter fyra veckor kan väl tyda på att de går alldeles för hårt ut. Deltagarna klarar inte av att träna så hårt. Att Mojje fick en hjärtattack redan första programet och Magdalena Graaf fått en hjärnblödning vecka fyra är läskigt. Kommer andra att vilja delta? Man får hoppas att Magdalenas hjärnblödning inte påverkar hennes utseende eftersom det är en del av det hon är känd för lite....
Ja, alla är duktiga och de löste det bra när ett par lämnade tävlingen utan röstning, att inget par åkte ut i fradags förra veckan.
Jag tror att Morgan Alling vinner allt. Att han fick 40 poäng förra veckan gör mig inte förvånad. Redan första programet rörde han sig som en proffsdansare! Jag följer inte programet särskilt noga men det blir spännande att se vem som faktiskt tar hem allt!! =) Och det är bara att hålla tumarna att ingen fler blir skadad och tvingas lämna Let´s Dance.

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback