Hur coolt är inte internet

Nu sitter vi i bilen och påväg ner för berget och jag kan sitta och blogga. Är inte det coolt?!
Att jag kan sitta i uppkopplad mellan bergen när vi susar ner. Allt finns på en liten dosa som man kopplar in i datorn och sedan har man tillgång till i princip allt. Det är väldigt coolt! Man kan hitta information om det lilla minsta på internet. Från den minsta fiskarten i djupaste havet till hur man ränkar ett mattetal. Det är lyx skulle jag vilja kalla det! Coolt, fascinerande och häftigt!
Kram
~Salta~

Kommentarer
Postat av: Sophie

ja gud ja! man kan ju typ hitta allt på internet ju!! tänker man inte på så ofta...<3

2009-02-28 @ 10:51:54
URL: http://byfialotta.blogg.se/
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback