Hemma

Nu har jag precis kommit hem från skidresan med skolan. Det var superroligt! Tänk att jag kunde suttit på en mattelektion eller en långsam NO men istället fick jag umgås med mina underbara kompisar! =)
Bussresan gick på tre timmar och väl i backen var det perfekt snö och vindstilla. Temperaturen låg på -9 °C. Perfekt! Det blev ganska mycket tid inne i värmen men det var riktigt skönt! Jag är hemma välbehållen och glad och det är ju alltid bra när skolan väntar imorgon.



Här är det jag skulle skriva igår men det kommer nu. Lite efter.... men men. Här är det i alla fall. :P

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback