Fyyyys

Nu ska jag sova efter min jobbigaste träning någonsin! Vi hade fys. En timme och femtio minuter, MEN.... det var hur kul som helst! När jag var klar var det så otroligt skönt! Min tränare är så rolig.... han säger att vi ska bli bäst på planen och snyggast på stranden! Gärna för mig!  Det ska jag kämpa för! Men nu måste jag sova för att orka konditionstestet imorgon på gympan. Jag håller tummarna så hårt jag kan att det går bra och att jag förbättrar mitt resultat från förra terminen. Jag känner att jag har fått bättre kondition i mitt nya lag. Det återstår att se imorgon! Vi ska också få lära oss att linda och vårda idrottsskador. Det ska bli både nyttigt och himla intressant. Det är ju sjukt bra att kunna när man sportar och idrottar! Imorgon ska jag också ta hand om min enorma klädhög som väntar på sängen. Skoj!

Nej, sov gott nu!

En riktigt bra kanal att träna till är 107.5. Härliga takter! Längtar till nästa fysträning nu!
=) GOD NATT på riktigt!


Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback