090211

Förlåt att jag inte har skrivit på länge men jag har verkligen inte kunnat! Jag har det jättejobbigt med min hud just nu!!! Jag kan inte beskriva hur trött jag är på att behöva använda olika krämer och skit mot finnar och problemhud.... Den nya krämen jag börjat använda har gjort min hud till ett enda torrt h*lvete. Det är skitjobbigt! Men nu tog jag i alla fall bort allt smink och smöjde mig med min gamla älskade kräm. Det känns betydligt bättre och jag känner nu hur mycket jag gillar den. Men svedan som uppstod när jag hade peelat bort det mesta av det torra och sedan smörjde mig var obeskrivlig!!! Nej, ÄR! Jag smörjde lite till nu och den ÄR obeskrivlig! Aj! Som tur går den in i huden snabbt så att svedan försvinner kvickt! Men jag hoppas att det blir bättre till imorgon med denna.

Imorgon har jag spanskprov och jag måste plugga ikväll. Jag och min kompis provade men..... ja, vad ska man säga? Det lilla godiset vi hade framme för att belöna oss medan vi pluggade slutade i våra öron. Mm.... då kanske man inte pluggar så effektivt om man ligger med Ahlgrens bliar i öronen och gapskrattar så att man nästan kissar på sig.

Igår efter skidresan skulle jag skriva men när jag var klar kraschade datorn och jag blev jätteledsen. Det är alrdig kul att skriva om ett inlägg om samma sak därför att det första är precis vad man känner i samma stund och då kan man inte skriva samma sak lite senare en andra gång. Till min glädje såg jag nu när jag skulle skriva detta inlägg att det fanns kvar, det jag skulle skriva igår. Så jag publicerar det efter detta. =) Men nog om det! Jag ska försöka plugga lite i alla fall. Att sattsa på höga betyg Är inte lätt!
Kram

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback