En skunk till hund?

Det är nog inte överdrivet många som lekt med en levande skunk! Jag har det och sanningen är den att de är hur gulliga som helst! Jag älskar skunkar! Som ni ser på min header så är det en liten skunk som hette Tuffi i högra hörnet längst ner. Den fanns i Argentina på gården där min farmor och farfar bor. Där växte också min pappa upp innan han kom till Sverige. Han hade också en skunk när han var liten som hette Snuffi. Den hade de från att den var liten unge till att den var fullvuxen. Skunkar är så underbara när man har dem från att de är små. Då blir de som vilka djurungar som helst. Men så klart mycket ovanligar, mer spännande och mycket sötare! =P Ja.... många tror säkert att de sprutar illaluktande vätska men nehe, icke sa Nicke! Bara när de blir rädda. Gulliga är de och nu finns det tydligen radiostyrda skunkar. Hmm.... jag föredrar nog levande men det är ju en smaksak. Smaken är som baken......
Kolla mer om den radiostyrda skunken here...

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback