De pratar som Zlatan fast roligare!!

Nu har vi ätit frukost. Jag älskar hotellfrukostar. Man kan ta vad man vill, ingen stress och så är det gott. Oftast. =P
Vi har samma bord hela veckan och bredvid oss sitter några skåningar. De pratar likadant som Zlatan men med något mer inlevelse. Han pratar i en enda ton. Tråkig att lyssna på tycker jag! Men de som satt bredvid oss var inte tråkiga! De Är måste jag ju skriva..... De är ju inte döda precis. Ja, de är i alla fall väldigt gulliga. De ger oss, som inte vet något om byn, tips på olika restauranger och var man kan åka skidor osv. Imorgon kväll ska vi äta på en restaurang utanför byn och vi blir hämtade av häst och vagn. Mysigt att åka upp i bergen när det är mörkt och lite kyligt! Jag ser fram emot det!
Nej, nu måste jag gå och bortsa tänderna för att sedan ge mig ut i backen!!
Kram
~Salta~


Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback