Bloggarnas makt

Tänk hur många det är som läser bloggar. Jag undrar hur många det egentligen finns. I Sverige. Och tänk hur stor påverkan bloggar har. Det är tusentals människor som läser bloggar varje dag och tar in information och  insperation.
Vissa bloggar är bra att läsa och andra inte. Själv gillar jag Isabella Löwengrips, Blondinbellas blogg mycket. Hon skriver om vettiga saker och påverkar enormt många undomar! Men det finns också bloggar som ger negativ insperation. Och det är jättetråkigt! Eftersom de har så enormt stor makt! Jag tycker att det är viktigt att man tar vara på den makten man har och utnyttjar den på ett bra sätt!
Kram
~Salta~


Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback