Bila

Gog morgon!
Visste ni att jag gillar att bila till olika länder? Jag tycker att det är så mysigt! Man åker och åker och man somnar och sedan när man vaknar är man i ett annat land. Det är roligt! Och när man åker på vägen stannar man och köper godis, tankar, äter mat eller bara sträcker på sig. Jag tycker att resan till dit man ska är roligast. Då vet man att man har något roligt framför sig. Men när man åker hem vet man att skolan, läxor, kanske regn och grått väder väntar. Jag gillar att vara hemma också men att resa och få uppleva nya saker i nya länder slår det mesta!



Gångtrafikanterna prioriteras först! Självklart! Söta är de också! =)

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vart är bilden tagen?

2009-02-06 @ 06:21:41
URL: http://junitjejen.se
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback