090212

Hejsan!
Idag var det spanskprov och det gick ganska bra faktiskt! Det var bara ett ord man skulle översätta som jag inte svarade på...... el cuadro - tavlan. Det hade jag ingen aning om! Men när jag efter provet kollade i boken såg jag uppe i ett litet hör en bild på en tavla och en text som det stod el cuadro på. Ja, det är inte lätt. =P På svenskan började vi med huvudsats och bisats. Som tur förstod jag direkt. Då man tycker synd om de som inte förstår sitter man och glädjer sig åt att man själv förstår. Haha. Nej, det är jobbigt att inte förstå men jag är glad att ja ginte behöver lägga ner mer tid på det så jag har SO-läxförhör imorgon bitti. Skriftligt dessutom. Vi brukar bara ha muntligt och detär mycket lättare! Då kan man räcka upp handen, svara på en fråga och sedan kan man räcka upp handen även på de man inte kan eftersom läraren tar någon anna när man precis svarat. Då framstår man som om man kan precis allt.... även om man i själva verket inte kan precis, precis allt. =)

Min hud som jag jag skrev om igår, att den var så torr, har blivit bättre. När jag surfade runt lite om min nya kräm på internet ser jag att den ska vara extremt fuktbindande och bra. Jag som tänkte sluta använda den för att den gjorde min hud "illa" bla, bla, bla, tänker fortsätta använda den! Nu, efter att jag låtit huden vila några dagar och använt min gamla kräm känns den nya, Propyless, bra igen. Den svider inte alls när jag tar på den och jag hoppas att min hud kan vara ännu bättre imorgon. Hoppas, hoppas, hoppas! =D

Ja, imorgon åker jag på fotbollsläger över fredagkväll och lördag dag och jag kommer INTE ha tillgång till dator! Det kommer vara stenhård träning dels på fredag men framför allt på lördag då vi har två träningspass á 1.5 timme.
 
Men kram så länge!

Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback