Livet fortsätter

Trevlig lördag, eller hur?
Veckan som har gått har varit otroligt lärorik. Jag har gjort första delen av min prao på ett café i Stockholm och nästa vecka ska jag ska göra andra delen på samma café. Trevlig personal, mysigt café och roliga uppgifter har gjort min första vecka superbra. Jag ser fram emot nästa.
Eftersom det försvinner två veckor av skoltimmar har den senaste tiden i skolan varit väldigt häktiskt! Vi hade ungefär två prov i veckan från vecka 45 till vecka 48. Som tur är har jag ganska lätt för mig så jag klarade av att få ihop ett tight schema.
Nu njuter jag av de två första läxfria veckorna sedan höstterminens start och som grädde på kakan ska jag resa bort om exakt en vecka. Vad är bättre än det som en avslutning på en fullspäckad höst?
I nästa inlägg skriver jag mer om min resa.

Kram


Kommentarer
Postat av: bigmarmor

Nästa vecka kommer jag in och fikar på

Ditt cafè. Det ser jag fram mot.

Saknar dig redan!!!!! Och du har ju inte

åkt än. Kram

2009-12-06 @ 11:45:14
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback