Självförtoendestärkare

I åk 5 eller om det till och med var åk 4 eller 3, gjorde vi på alla hjärtansdag en gullig grej.
Vi fick ett papper med alla namn i klassen och så skulle vi skriva något bra med alla. Min lärare samlade in alla papper och sedan tog hon ut några kommentarer och skrev dem jättefint på ett rött, stort hjärta. Nu sitter det på min dörr och det måste jag verkligen berätta för henne! Fortsätt med den lilla grejen för det uppskattas! Från början satte jag det bara för att det sitter ett fult klistermärke på dörren men för ett tag sedan fick jag syn på det och läste igenom allt. Det värmde så mycket! Det var väldigt fint att läsa och jag minns samtidigt allt roligt som varit med gamla klassen.

På hjärtat står det till exempel:
- Du är kul
- Du är alltid glad och det gör mig glad.


Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback