Läxor är motbjudande fenomen

Att läxor kan vara så otroligt motbjudande. Det måste vara det man kan skjuta upp lättast och planera och planera när och var och hur man ska göra dem. Men när det väl kommer till kritan är det svårt. Man tänker innan hur otroligt skönt det ska bli att få det gjort, man är motiverad, man fixar och byter till sköna kläder, förbereder och föbereder men sen när man gjort alla beredelser och det verkligen gäller är det inte lika skoj. Nej, det är bäst att bara sätta sig ner, göra dem och sedan göra alla onödiga förberedelser som man ändå uppsakattar senare.



Kram


Kommentarer
Postat av: Alexandra - VADFANSKAJAGHETA

sv;

har haft ett uppehåll med bloggen under sommarn df jag inte svarat på din kommentar förens nu, så här kommer ett sent svar;



åh tack vad glad jag blir att du gillar min blogg:) desamma:D



Lägg gärna till mig på bloglovin om du gillar min blogg så gör jag desamma:)

2009-08-24 @ 19:38:36
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback