Grillat i vårt och torrt

En sak jag tycker är konstigt är att många människor i Sverige bara grillar på sommaren. Är det bara gott på sommaren eller är de vegetarianer på vintern? I min familj grillar vi året om. På med dunjackan på vintern. Kött är bäst grillat!
Det spelar ingen roll om det är snöstorm, vi grillar ändå, bara för att det är så gott!
Att de som bor i lägenhet har lite svårare att grilla hela tiden är ju självklart men det var bara en sak jag funderar över. Är grillat kött eller fisk en sommargrej?
Nej, grillat är bäst! I vått och torrt!


Kommentarer
______________________________________________________________________________________
Lämna gärna en kommentar om vad som helst! Jag blir glad om du visar att du läst min blogg!
Elaka kommentarer tas bort!
________________________________________________________________________________


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, bara jag kan se den)

Adress till Din blogg/hemsida:

Kommentar, skriv vad du vill!:

Trackback